BUEJÆGERE og BUESKYTTER I HAGESTED-GISLINGE JAGTFORENING

Vores lille gruppe af buejægere og bueskytter mødes på skydebanen i jagtforeningen hver søndag kl. 9:30, hvor vi skyder både på skive og 3D (gummidyr).

Vi nyder at skyde med bue og sætter socialt samvær samt gode historier i højsæde. Blandt os møder du nogle, der skyder med compoundbue og nogle med recurve (barbue), langbue eller begge dele. Vi er såvel erfarne som nye skytter og nogle af os træner til buejagtprøven. Vi er lidt nørdede og elsker at pleje vores fælles interesse og derfor kan vi godt finde på, at arrangere fælles ture efter en god oplevelse. Vi har lånebuer til rådighed, også til linksskytter, så hvis du vil træne sammen med os og være en del af fælleskabet er du velkommen til at kigge forbi.

Står du og har spørgsmål omkring bueskydning, buejagt og buejagtprøve eller går du og overvejer om bueskydning er overhovedet noget for dig, er du også mere end velkommen til at henvende dig til os. Ring og lav en aftale, så undgår du at køre forgæves. Vores kontaktperson er Lars Thomsen.

Du kan fange Lars på mobil: 26 35 34 08 eller via Messenger, hvis du er på Facebook.