Velkommen til Hagested-Gislinge jagtforenings nye hjemmeside.

Følg med i vores aktiviteter under vores kalender og find nyheder herunder:

Ordinær generalforsamling i HGJ

Der indkaldes til ordinær generalforsamling med afholdelse onsdag d. 22 marts 2023, kl. 19 i klubhuset, Tuse Enghave 5, 4300 Holbæk.
Dagsorden iflg. vedtægterne.
Forslag, der ønskes behandlet på generalforsamlingen, skal være formanden i hænde og indsendes senest den 1. februar 2023 på email: info.hgjagtforening@gmail.com

Nyjægerjagt på Hagested-Gislinge skydebanes arealer

Efter 3 års pause blev det igen muligt at afvikle en "Nyjægerjagt" på jagtforeningens arealer. 4 håbefulde og spændte nyjægere - Lars, Mads, Martin og Henrik - havde tilmeldt sig dagen. Læs den fulde  beretningen fra nyjægerjagten den 6 november 2022 her

Er du nyjæger og medlem af Hagested-Gislinge jagtforening kan du stadig nå at være med på næste jagtdag på foreningens arealer. Læs mere her

Skydebanen/Flugtskydningsudvalget

Skydebanen er overgået til "vinter-åbningstider".
Det betyder, at vi har åbent på skydebanerne om lørdagen fra kl. 11 - 15. Dette gælder frem til udgangen af november måned 2022.
Vi afslutter med julehygge lørdag den 26/11 2022 kl 13.00, hvor vi servere gløgg og æbleskiver.

Skydebanerne er lukket i december måned 2022, samt januar måned 2023, første åbningsdag i det nye år bliver derfor 4 februar 2023

Vi tilbyder instruktion om lørdagen i tidsrummet fra kl. 13 - 15. For at vi kan anvende vores ressourcer bedst muligt bedes du booke instruktørtid hos Flemming Thorup på mobilnr. 42 23 88 20 - senest dagen før kl. 18.

Jagttegnsundervisning 2023

Kunne du tænke dig at tage et jagttegn? Og lære en masse om den natur, der er lige rundt om os?
Undervisningen starter 10. januar 2023, læs mere her

Bedre sent end aldrig!

Historien havde desværre forputtet sig i rækken af e-mail - men bedre sent end aldrig. Og nu hvor bukkejagten står for døren kan du jo passende have det in mente med henblik på at kunne diske op med den bedste historie til næste års arrangement med Årets Trofæ.

Hvem løb med Årets Trofæ 2022? Det kan du læse meget mere om ved at trykker her

Hvem skulle have troet det?

Efter utallige timer til jagttegnsundervisning, dage og uger brugt på terpen af forskellige arters vildtbiologi, timer spenderet på afstandsbedømmelse, bestået jagtprøve, adskillige dage på skydebanen og endelig bestået haglskydeprøve - ja godt nok som så mange andre i andet forsøg. Ja hvad så? Jo så sidder man på sin første (regulerings)jagt nogensinde....Klik her hvis du vil læse hele Peter og Mads historie om deres første tur på rågeregulering

Leverandøraftale

Når du handler hos Hubertushuset i Ringsted, så husk at oplyse, at du er medlem af Hagested-Gislinge Jagtforening.

Har du fået ny e-mailadresse eller nyt mobilnr.?

Vi har konstateret, at en del medlemmer ikke har oplyst en e-mailadresse. Hvis du ønsker at modtage e-mails fra foreningen eller fra DJ skal du selv oplyse/rette din e-mailadresse, mobilnr. og øvrige oplysninger ved at gå ind på Jægerforbundets hjemmeside, logge ind på Medlemsnet og opdatere dine oplysninger under din profil på Medlemsnet – se mere her