Den 10/2 var der trofæaften i klubhuset, hvor der udover at vælge årets trofæ, var andre lækkerier på programmet.

Vi begyndte med ølsmagning som Per Stouby var mester for. Vi smagte 3 forskellige øl og det smagte så godt at lagret blev ryddet.

Matswani Jagtrejser præsenterede herefter hvad de kan tilbyde i Afrika og det var mange spændende oplevelser til overkommelige priser. 12 piger Team Tøs skal af sted til efteråret. Én af dem  er Inge Nielsen som var så heldig at hun vandt et gavekort på 2000 kr til brug  i forbindelse med en jagtrejse. Inge skal med til efteråret så mon ikke der bliver råd til et ekstra trofæ. Tillykke til Inge og stor tak til Matswani for gavekortet men også for præsentationen af deres program.

Der var 6 flotte bukkeopsatser som deltog i konkurrencen. Én af bukkene , den mindste, men sikkert den største oplevelse, var skudt med bue af Lars Holmegaard. Flot monteret med pilen på bagsiden af pladen.  Lars havde en ekstra  bukkeopsats med og den blev kåret som årets trofæ. En flot seksender med stort udlæg.

En god og hyggelig aften blev nydt af et stort fremmøde, 22 var mødt op. Det viser jo at vi er nød til at krydre aftenen med lidt ekstra, og det gør vi gerne.

Mogens